Az Önintegrált irányítási rendszerértfelelős partnere

Rendszer- és terméktanúsítás

Auditok hozzáadott értékkel

Használja erőforrásait és lehetőségeit a bevételek növekedésének optimalizálására, valamint a hibaarányok és költségek csökkentésére.

Lépések a qualityaustria tanúsítvány megszerzéséhez:

1. Kezdeti információk

Az ügyfél megalapozza a menedzsment rendszer létrehozását szabványok és előírások megvásárlásával, az információs rendezvényeken való részvétellel, és megkérdezi a már tanúsított szervezeteket tapasztalataikról. A Quality Ausztriával folytatott következő személyes tájékoztatás során megvizsgáljuk az ügyfél igényeit, és a szervezetet részletesen tájékoztatjuk a teljes audit folyamatáról. Első lépésként meghatározzuk a tanúsítás tervezésének vállalatspecifikus szempontjait. Az összegyűjtött adatok alapján becslést készítünk a szükséges auditálási időről a nemzetközi előírások alapján.

2. Döntéshozatal

Most a tanúsítani kívánt modellek követelményeit össze kell hangolni a vállalati üzleti célokkal. Célszerű egy projekttervet készíteni. A belső erőforrások értékelése ugyanolyan fontos, mint a külső költségek meghatározása (pl. tanácsadás vagy képzések). Ezen tervezés alapján most meg lehet hozni a tanúsításról szóló döntést.

3. Koncepció létrehozása és megvalósítása

Ebben a szakaszban a következő prioritások tervezhetők:

A vezetőség elkötelezettsége ebben a szakaszban különösen fontos

4. Rövid audit (opcionális)

A Quality Austria által végzett rövid audit segítségével meghatározható az irányítási rendszer megvalósításának előrehaladása az egyes területeken, funkciókban, folyamatokban vagy egyedi szabványkövetelményekben. A meghatározott előírások és a végrehajtási intézkedések célszerűségét korai szakaszban kell értékelni a szabványok téves értelmezésének azonosítása és az ezzel kapcsolatos további munka / költségek megelőzése érdekében. Elősegítik a munkavállalók meggyőződését és motivációját.

5. Tanúsítási audit 1. szakasz

Ez az audit már a tanúsítási folyamat része, és az irányítási rendszer tanúsítási érettségének értékelésére szolgál. A következő célkitűzéseket tartalmazza:

6. Tanúsítási audit 2. szakasz

Az audit 2. szakaszában a folyamatokat és a követelményeket véletlenszerű mintavételezés alapján ellenőrizzük. A fókuszpontok a következők:

Az audit eredményeit hivatkozásokkal, javaslatokkal és eltérésekkel egy audit jelentés foglalja össze.

7. Az Ön tanúsítványa

Akkreditációja miatt a Quality Austria jogosult világszerte elismert tanúsítványok vagy megfelelőségi igazolások kiadására. Megfelelő használati jogok társulnak a tanúsítványok kiadásához. A qualityaustria tanúsítvány a megfelelőség igazolása, és a sikeres tanúsítás belső és külső kommunikációjára szolgál, a jobb lehetőségek biztosítása érdekében a piacon és az ajánlati felhívások során.

8. A rendszer folyamatos továbbfejlesztése és javítása

A folyamatos fejlődés érdekében az irányítási rendszert a stratégiai iránynak megfelelően folyamatosan fejleszteni szükséges. Ebből a célból a tanúsítást követően a következő két évben felügyeleti auditot végzünk. Az első tanúsítást követő harmadik évben pedig a megújító audit során válik lehetővé a meglévő tanúsítványok újbóli kiadása.

Az ügyfél előnye

A qualityaustria auditjainkat úgy alakítottuk ki, hogy értékorientáltak és előnyösek legyenek ügyfeleink számára.

  • Az auditok során megvizsgáljuk, hogy a vonatkozó követelmények teljesülnek-e.
  • Véleményünk szerint az ügyfél elvárásai jelentősen befolyásolják az audit céljait,
  • az auditor kompetenciája a legfontosabb
  • és az auditált irányítási rendszer teljesítménye és hatékonysága központi jelentőségű.

„A hatékony irányítási rendszer többet hoz, mint amennyibe kerül, mert az előnyök a szervezet minden részlegén és szintjén észrevehetők. A hálózatépítés megteremti a struktúrát és az átláthatóságot. Rejtett potenciálokat lehet felhasználni, ami végül pozitív hatással van a vállalat értékére."

Konrad Scheiber, CEO Quality Austria